Friday, April 8, 2011

Engagement Day #2

Nak bercerita skit bab hantaran pertunangan aku nie...takda la grand or mahal sangat. Ala-ala kadar ja. Semua nie my mother yang buat. Aku buat tengok pandai la . . . heeee :)

ini dulu Gambar yang dapat aku sajikan utk. readers semua. Di hari lain akan aku cerita & upLoad gambar yang lebih details lagi. Weowwww !!!

cHenta . . . engagEment Ring !


Tepak Sireh . . .


...Bekas cincin

Persiapan untuk majlis pertunangan aku dan Chenta nanti biasa saja . 5 hantaran bagi pihak aku dengan dibalas 7 Hantaran oleh Chenta . Tapi ramai jugak la tetamu yang kami jemput . Ramai dengan saudara - mara ja . member2 mungkin ada la juga skit kot . Kot ja :)
. . .  ok guys . Kita jumpa di restaurant D'Sayang Sungai Petani nnt . mai jangan tak mai . Mai bagi ramai . Makan semua cukup ! ! !

post by eeDihashim :)

No comments:

Post a Comment